13 Aralık 2011 Salı

Guerlain Parure Aqua Fondöten

Guerlain Parure serisinin Agua fondöteninden bahsetmek istiyorum. Bende parure serisinin gold kompakt fondöteni, ve Extream fondöteni vardı. Sanırım gold kompakt la ilgili yazım vardı. Extreamle ilgili henüz yazı yazmamıştımki bir arkadaşımın yüzünde agua yı gördüm ve çok beğendim ne yaptım ne ettim bu ay kozmetik limitimi doldurmama rağmen tüm sevimliliğimi kullanarak eşime zorla kendime hediye aldırdım.:)
Transparan bir fondöten akıcı yapısından dolayı kolayca cilde uyum sağlıyor. çok ince bir yapısı var parure serisinin Extream fondöteni kalın yapıdadır ama bu agua çok ince bir fondöten içeriğindeki ocean spring water bol miktarda potasyum ve magnezyum bulunuyor.Bu minarel kokteyl sayesinde cilt nemini gün boyu kaybetmiyor. ve cilt yumuşacık oluyor. bebek gibi yumuşacık kadifemsi bir yüzü saatlerce koruyorsunuz.Bende Bottle Beige 03 rengi var seri 7 renkten oluşuyor.Biraz pahalı bir ürün ama hakkettiğini düşünüyorum . şiddetle denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder