2 Aralık 2011 Cuma

Magic Concealer Helena Rubinstein

Helana Rubinstein değince ilk aklıma hep maskara gelir. çünkü gerçekten maskarada bir numara bence geçen ay  strawberry de dolaşırken daha önce olumlu eleştirilerini bildiğim magic concealer siparişi verdim.elime geçtikten sonra hemen denedim ve sonuç müthişti çok az parmağınızın ucuna alıp uygulamanız yeterli oluyor. Nemlendirici etkisinden dolayı yayılımı çok rahat  göz çevresinde asla kuruluk yapmıyor.göz kapağınada uyguluyabiliyorsunuz.
İçerisinde parlak mikropartiküller var, dolayısıyla ışığı yansıtıyor.gün içerisinde sabitleyici bir ürün sürmezseniz tazeleme imkanınız oluyor. sadece göz altındaki çizgilerin arasına dolma yapabiliyor. arada göz kremi uygular gibi dıştan içe küçük vuruşlarla göz çizgileri arasında birikmiş olan concealeri dağıtabilirsiniz kapatıcılığı yüksek düzeyde sadece göz altı morluklarında değil yüzdeki kızarıklıkları, akne lekesi ve yeni çıkmakta olan sivilceleri kapatmaktada çok başarılı malesef bildiğiniz gibi türkiyede satışı yok sizde benim gibi strawberry den temin edebilirsiniz döviz kuruna göre değişiyor fiyatlar ama ben 92tl aldım gerçekten deydiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder