4 Temmuz 2012 Çarşamba

YİNE BİR WATSONS ALIŞVERİŞİMMMM

Watsons a giripte birşey almadan çıkmak nerdeyse imkansız benim için :) Reyonlarda gezerken bir anda kaybediyorum kendimi bir bakmışımki sepette :) kendimi frenleyerek yaptığım küçük alışverişim sizlerle


ilk önce yakın bir zamanda WATSONS TREATMENT SAÇ BAKIM CİLALARI adlı postumda paylaştığım ve severek kullandığım bir ürün olan Bira Özlü Saç Bakım Cilası ve şampuanını aldım indirimdeydi. yedekleme yaptım:)
Watsons makyaj temizleme pamuğu aldım 100 lü Superdrug duş jeli indirimdeydi balısından aldım  çok fazla köpürmüyor ama kokusu ve nemlendirmesi oldukça iyi ...
Yine Superdrug markasının deo spreylerinden mor olanı çok seviyorum sugar adı gibi şeker kokuyor. ve oldukçada kalıcı denemediyseniz tavsiye ederim. fiyatı 2.99tl (indirimde )
 watsonsın bazı markaları gerçekten fiyatından fazla ediyor. Mud Therapy kil maskeside bunlardan biri seri 4 ayrı maskeden oluşuyor.Ben mavisini hassas ciltler için olanını kullanıyorum.
Son olarakta tek kullanımlık salatalık maskesi aldım (moisturising facial mask).....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder