21 Ocak 2017 Cumartesi

Nuxe Lotion Tonique Douce aux Pétales de Rose


Nuxe markasının daha önce hiç bir ürününü kullanmamıştım. Dermoeczenelerde oldukça sık gördüğüm bir markaydı. 
Toniğin övgülerini bir kaç blogda okumuştum. 
Hassas ciltler  için önerilen parepen ve türevlerini barındırmayan cildi yatıştırmaya ve makyajınızı kalıntılarını temizlemeye yarıyan bir tonik....
200ML'lik pembiş bir şişede  öyle çok keskin olmayan hafif bir gül kokusu var. 
içerisinde 
Cadı fındığı, gül ve papatya özleri. limon asidi ve nemlendirmeyi sağlayan gliserin bulunmakta 
 Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
Gelelim işin özüne Evet güzel bir tonik ama öyle aşık oldum bitince tekrar tekrar alırım diyemicem...
 (hatta bazen çok beğendiklerimi stoklama yaparım... ne me lazım ya birdaha bulamassam, üretimi durursa, Türkiyede satışı

durdurulursa bu listeyi böyle uzatır giderim:))

Vel hasıl kullandım. bitirmek üzereyim ama tekrar almam 
başka tonikleri deneyimlemeyi tercih ederim.
Önerirmisin derseniz?
Evet derim hassas bir cilde sahipseniz hassasiyet kızarıklık,bölgesel kuruluk gibi problemleriniz varsa  memnun kalırsınız.  doğal içerikli oluşu da çok büyük bir artısı
fiyatına gelirsek sanırım 43 lira civarına almıştım. birçok dermokozmetik mağazalarında ve eczanelerde indiriminide yakalamanız mümkün 
sevgiyle kalın bakımlı kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder